Petra Bedda

Petra Bedda Puunto Oy:sta tulee vetämään koulutuksen aiheesta:

Kuinka sanoa ei? Jämäkkyyttä arkeen

Kiireisessä työelämässä ja arjessa olemme lukemattomien pyyntöjen ja odotusten kohteena. Lähes päivittäin kohtaamme tilanteita, joista pitäisi pystyä kieltäytymään. Ei:n sanominen on usein todella vaikeaa ja sen seurauksena on kuormittuminen, stressi ja konfliktit. Tässä koulutuksessa harjoitellaan omien tavoitteiden tunnistamista, rajojen vetämistä ja myönteistä jämäkkyyttä. Voimavarasi ja tehokkuutesi kohenevat, kun aikaa jää sille, mikä on sinulle olennaista.
Puunto Oy:n omistaja, ura- ja työhyvinvointivalmentaja Petra Bedda on valmentanut vuodesta 2011 lähtien ryhmiä ja yksilöitä uran- ja elämänhallinnan teemoista.

Ota myös ystäväsi mukaan seminaariin!

Seminaari järjestetään lauantaina 11.11.2017 klo 10.00 -13.00 Hotelli Presidentissä.
osoite: Eteläinen Rautatiekatu 4, 00100 Helsinki
Osallistumismaksu jäseniltä 10 €
Muilta 25 €
Mikäli sinulla ei ole mahdollisuutta ilmoittautua sähköpostitse, voit soittaa meille numeroon 09-2294 7171. Mikäli sinulla on sähköpostiosoite, niin voisitko lähettää sen meille osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.,
niin voimme lähettää sinulle jäsenpostia ja säästää Liiton postikuluissa.